top of page

Ara


ŞAŞIFELEK SHRINKING Kötülüğün Sıradanlığı vs. İyiliğin Reklamsızlığı
Farkında mısınız kimse instagramda şahane anlarının arasına sıkıştırıp; “Bugün ihtiyacı olmadığını söylese de birinin yanında oldum” veya “Bugün verdiğim bir sözü tuttum.” (kendime ya da bir başkasına) veya “Bugün hiç çıkarsız birine destek oldum” gibi şeyler yazmıyor. Çünkü iyilik reklam değeri olan bir şey değildir, kimi bunu zaten ayıp bulduğu için yapmaz kimiyse kötülüğün sıradanlığı kadar dikkate almaz. Geçenlerde Sapanca’da yürürken sıradan sohbetlerimizden birini yapıy
gizE.m
30 May4 dakikada okunur


Aristoteles Haklıydı: Arkadaşı Olmayan Yaşamasın (Ama Kazık Atan da Bir Zahmet Ölsün!)
“Kuvvetli Bağlar Hakkında Modern Yanılgı: Arkadaşlık Enflasyonu” Sözüm dijital ortamdaki 2000’e yakın “arkadaş”ımın oluşturduğu kalabalık meclisten dışarı… Bir süredir üzerine hiç düşünmediğim “arkadaşlık” kavramı üzerine Feyyaz Yiğit ve Haluk Bilginer’in oynadığı “Yan Yana” filmini izledikten sonra derinlemesine düşüncelere daldım. Bu düşüncelere daldım; çünkü filmdeki ikilinin birbirine mecbur hâlleri beni kelime kökenini yeniden düşünmeye sevk etti. Şu meşhur hikâyeden bah
gizE.m
25 Nis3 dakikada okunur


Ya Hiç Karşılaşmasaydık?
"Yaşam bir karşılaşmalar mesaisi..."
gizE.m
6 Tem 20204 dakikada okunur


Sessizliği Öldürmek
Sese ve söze dair...
gizE.m
3 Tem 20203 dakikada okunur
bottom of page
